Monday, August 15, 2011

Kehidupan disebalik kota


             Hari tu aku ada kua dengn housemate aku,,kononnye nk lepak kat BB la kejab bosan,,dahh alang2 nk kua nie klau x bwak cmre mmg tak lengkap klau x bawak cmre,,sbgai sorng cmre bggner yg mcm aku and the geng nie,,klau x bawak cmre ase mcm pakai sua x berbaju pula rasanya,,,ermmm tp bukan itu topic aku nk nyembag apa yang aku nk cuba smpaikan haaa,,,jeng jeng mksud gmba at atas mse ni aku amek masa kitrg tgh melepak,hoh keadaan mereka- diatas sngt mnrik perhtian aku n cmre hahah untk snap 2 3 pic,,kbtulan aku ade lens yang boleh mnjagkau kejarak yg agak jauh,,mmg aku la sedap snap..ermmm bile aku perhatikan aku sempat terpikir kenpa keadaan ini sperti ini boleh berlaku,, siapa keluarga mereka,  dari mna asl usul mereka,dan,bagaimana mereka bergerak mncari rezeki,,knapa tidak ada insan yng mghulurkn tgn mmbantu sedang mlm itu beratus-ratus ,beribu-ribu mnusia berada disitu,,,apakah mereka ini sebgai bahan tontonan masyarakat sebagai bahan sandiwra dunia. apakah tiada manusia yang berhati mulia yang sanggup mmbntu mereka,,apakh sudah tiada belas ksihan dalam dalam hati kecil manusia sekrang dan hanya mmtingkan diri daripada mghulur sedikit bntuan mrngnkn bbn mnusia yang senfs mnyedut udara yang sama,,hermmm,, fikirkn la,,

No comments:

Post a Comment