Tuesday, March 22, 2011

Seketika Bersama
berehat cebentar bersama aiskrim
 sempat lagi eh,,,heheh
 tgt mse aku kcik2 dulu
sahabat.....oooooo

MAse ni aku kat sekolah sedang wat PBS, iaitu pengalaman bersaskan sekolah,,,hehhe boleh laa cedok2 skit ilmu kat sn i,,,tp ble dah lme x msuk sekolah nie ase rindu je mse aku bdak2 bile tgk bdak2 kcik nie sume,,,mst korg pon ade gak sekali-sekale terasa cam nk blik zaman masa (muda-muda) dlukn...hahah ermm mse aku sebaya n bdak2 nie suma,,boleh dikatakan suma perkara mak aku yang hndle yeahhh,,, bgn pagi mak mandikan,rambut mak sikatkan,mse tu mmg rapat dpan la rmbut gua haha,, pling  x leh thn time mak pakaikan bedak kat muka la,,bile terlbeh sket bdak yg dipakai tu,,, muke dah mcm lutung hahahah bertompok-tompok...aku nie mse kat sekolah, antara budak yang paling kcil dan halus,,,, haha bile bwak beg nk mlintas batas tue,, klw sekali imbas mcm beg tue je yang bergrk sendiri.member2 masa tu suma mak bapak dorg dtg amek,,tp aku x..haaa, aku berdikri kot blik sendri hahah sbb sekolh dpn rumah heheh..klau selalu mse awl mggu strt g sekolah huhu...pagi2 tu bju sume bersih dan suci je,,, tp ble dah tamat waktu persekolahhan bju da serupa bju wrkshop bapak aku da,,,hahah.tp bile dipkrkan blikkan,,hidup pada usia itu la yang pling menyorokn ,sebb mse tu,,,xde la nk kne pkir sal asigmnt yang berjela macm sekarg nie hahah


2 comments:

  1. Sy masih di sekolah rendah cikgu izzat.. beznye ckg izzat ajar..hahahahha

    ReplyDelete
  2. btol3 tringat zaman sekolah lah tgk gambaq2 ni...so nice blog...btw, u cikgu ke?

    ReplyDelete