Friday, February 11, 2011

 
haa,, makcik lambong tinggi2,,haaa jagn sampai esok xleh bgn tdo sudey hehehe
huhuhuh....bes nie ptg2 lpk2 n member, smbil mencuci mte at tp pantai
mse nie ramai gak yang main layang,dalam senyap.sempat jgk la aku snap pic soang budak nie, bkn maen ceria lg dia mlmbung layang-layang walaupun lyg2 tu asyik menjunam ke tanah,,
bile aku perhatikan doang main lyg2 tue terkeng lak zaman "kegemilangn" mse sekolah rendah dulu
huh,,bukan nk ckp besar tp aku nie lam top 10 gak la yang bdk beringus pndai buat wau n layag2
huh mse tue pantg ade pokok buluh je sume aku nk tbg ,yela nk wat layg2 hehe,, dah dapat pokok buluh tue haa dibelah2 lak btg bulh tue,pas2 mule la mlkukn aktiviti mendsgn wau2 aku...da siap jer aku and the geng amek beskel trus grak ke swah padi yg mse tue gak krg kontg laa sebb time tue kemrau..hohoh bes gile,,,ape yng mmbuatkant aku rs ghairh sngt bile wau aku naik mencacak ats kepala wuah,, hppy gile,,tp malang pn berlaku tali wau yang aku smbgkan supaya mnjdi panjg tue terputus dae ikatan die,,alahaaii berkejar aku mengkut wau tue last2 wau aku x dapat nk diselmtkan sbb tersgkut at ats pencwag,,atoiii x kn la aku nk pnjat pencwag lak ,,Nk mmPOs,,,,hehe

No comments:

Post a Comment